Gårkvällen

Gårkvällen var verkligen kuung! Hade så sjukt roligt, lagomt med folk, bra musik, och kung stämning. Det var verkligen sjukt roligt, vi var i klutmarksgården där det sas att det skulle spöka så vi gjorde ett försök inatt med att köra anden i glaset, gick sådär kan jag tala om... Annars så vart det så att jag sov där istället för att fara hem (ångrar mig idag kan jag säga) delade alltså madrass med Anna & Alice och det var trångt, sen hade jag inget täcke heller så jag snyltade av Anna vilket gick sådär.. haha, Sen var det nån (ska inte nämna några namn men) okej... Olle hade öppnat fönstret så vissa fick frostskador för att ha legat halverst på golvet.. Mår väl inte som en gud idag men det kunde ha vart så mycket värre! orkar inte lägga in några bilder från min kamera nu utan det får bli sen. ha en bra söndag alla!. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0