Good day!!

Vaknade imorse, insåg att det bara var 10 minuter kvar till bussen.. tänkte i 2 sekunder och bestämde mig istället för att ligga kvar i sängen = skippa engelskan & mördarhålet, kom till skolan halv 1, GRYMT skönt=) hade matte & arbetssätt & lärande, fick massage av linn och det var superskönt! tog bussen hem och hamnade brevid en terrorist på bussen, är till 99% säker, men den där 1 procenten är kanske den han faller på, för han hade lacoste skor.

Iaf for jag till mamma och åt, började jobba 4, så det var snabba puckar, sen dess har jag varit på kyrkan och gjort en skattjackt! fick skjuts hem av Miriam sen mycket snällt och nu är jag hemma, har en hel del att göra, ska packa mina väskor till mamma, & skriva klart min lpl uppsats men jag borde hinna, ifall jag sätter igång nu vill säga. SEN är det ju mammas pojkar ikväll också. Måste ses! nu ska jag rappa på! puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0