Home

Är hemma nu, for på stan efter skolan och gick runt lite, brände som vanligt dom sista pengarna från studiebidraget men man får väl klara sig eller snylta av mamma & pappa resten av tiden:) Köpte iaf ett solpuder ett par örhängen och en kofta, är osäker på koftan vet inte om jag ska byta till en annan vi får se hur jag gör. Ikväll ska jag som sagt och träna, klockan 6, först blir det barbell i 40 minuter  sen spinning i en timme, gruvar mig....... men det är ju så förbannat skönt efteråt=) Igår hade jag förresten besöksrekord!! wow:D Nu ska jag vila lite och ''ladda upp'' haha kommer hem vid 9 är jobbigt att åka buss men man får härda:D ha en bra kväll, PUSS=)


en bild från i somras, haha kolla myggan i pannan! nice, really niceeeee emmee

Kommentarer
Postat av: runa

haha, snyggaste bilden ever... ;)

2009-11-09 @ 22:00:18
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0