HUR LÅNG

Lovar du att vara ärlig? så gott det går

Du heter: emilia

Smeknamn: emme


Låt som när du är ledsen sörjer till?
har ingen speciell haha


Beroende av: människor, mat sömn haha


Vem behöver du mest just nu: mamma<3<3


Vad tror folk om dig? vet inte riktigt


Stämmer det?
haha?


Vad får du oftast komplimanger för? oftast? att man har ''fina'' kläder typ


Vad säger du för att imponera på någon? typ ''du skulle passa bra i min säng'' eller nån annan SMÖRIG replik

 

ELLER haha

 

Hur imponerar man på dig? när man är sig själv


Brukar du skratta för dig själv? yes


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: orkar verkligen inte kolla!


Var bor du? på solstigen 7 & lyckogränd 1

Trivs du där: ja


Äger du några converse: ja 3 par hihi


Sprit, cider, vin eller öl: inte öl iaf


Brukar du bli för full: har aldrig hänt..


Vad har du för mobil operatör: halebop


Är du allergisk i mot något: svek och dryga människor


Har du haft sex idag: nej


Nästa mål i ditt liv: vet inte :S


Hur svarar du i mobilen: hallå eller hej det är emilia


Vem ringde du senast? mamma tror jag


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihååg


Antal timmar sömn inatt:
10


Sov du ensam: ja


Brukar du komma i tid: när det väl gäller.. eller ibland iaf hah..


När mår du bra: när livet är på min sida


När blev du fotad senast: i lördags I belive


Hur känner du dig nu: trött har ingen anledning att vara det ens men


Vanligaste färg på dina kläder: svart


Vad tycker du om fötter: hatar.fötter.mer.än.livet.


Vad saknar du: sommaren


Hade du en bra kväll igår: igår? svettades och höll på att avlida men annars funkade det väl!


Favorit dryck på morgonen: oboy


Rakar du benen: nej odlar skog. JA det gör jag

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar vid 10-11 helger så varierar det


Är du blyg?
i vissa lägen oftast inte


Sysslar du med någon idrott: nej


Vill du hellre ha mail än brev: kollar aldrig mailen så brev känns mer personligt


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej det gör jag väl inte, men ibland klickar det


Har du spytt offentligt: jaa


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: HAHA vad skulle jag inte göra skoja


Är du nöjd med ditt liv:
nöjd och nöjd, det funkar väl


Är du bortskämd:
lite kanske


Vad gör du i morgon: skola & core


Vad är det värsta du vet?
att få en klump i magen när man få höra nånting dåligt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på hur mycket jag har att spendera


Vad längtar du till? JUL NYÅR LÖN osvosv


Har du bra vänner och äkta vänskap? det har jag!


Vad använder du för shampoo? de som står i duschen


Vad är det finaste du fått? jag vet faktiskt inte, kommer inte på nånting nu


En speciell dag du minns: GÖTEBORG 09 med 9e!


Hur gammal är du: sweet sixteen


Om fem månader: är det april?


Du samlar på: bra minnen


Gröna eller röda äppeln: rosa


Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma


Gillar du golf: minigolf är skoj om förloraren bjuder på glass hihi


Har du sovit i din egna säng inatt: jarå


Har du strumpor på dig nu: ajjemen


Är det okej att gråta: tycker jag absolut


När grät du senast: var väl nån vecka sen


Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa,resa,spara


Bär du glasögon eller linser: glasögon ibland


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej varför skulle det ha någon betydelse?


När går du upp ur sängen en helgmorgon: varierar vad jag ska göra, inte innan 10 iaf


Har du piercing: öronen och navel


Vill du gifta dig: ja


Vill du ha barn: absolut =)


Solar du ofta:
ibland på vintern


Är du bra på att laga mat: har väl ingen signaturrätt direkt men nånting ska jag väl kunna åstakomma!


Är du flygrädd: egentligen är jag inte det, men eftersom alla andra är det blir jag det


Hur vig är du: KYLSKÅP


Är du musikalisk? haha men nej


Vad dricker du helst när du är törstig: vatten


Vilken är din favoritglass: ben & jerrys


Tror du på ett liv efter döden: vet inte vad jag tror på


Tycker du om sushi: aldrig smakat!


Vad äter du helst när du ser på film: det jag är sugen på


Bor dina föräldrar tillsammans: nej....


Har du tandläkarskräck: nej jag gillar att vara där haha


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
kvällsmänniska


Vilken ögonfärg har du: blå-gröna


Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp


Biter du på naglarna: river ibland


Röker du: nepp


Hur ofta tränar/motionerar du: några gånger i veckan


Senaste låt du hörde: be with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0