HUUUUUUUUUR GLAD???

Eftersom jag bränner mina pengar så fort jag har fått dom så har jag aaaldrig kvar mer än typ 36.50 på kontot när halva måndaden har gått, och varje månad tänker jag - nu ska jag verkligen spara så jag har kvar nånting av pengarna iaf,

varje månad misslyckas jag

Jag får ju dom flesta sakerna jag vill ha av mamma och pappa utöver studiebidraget men ändå!!!

Iaf  fick jag en hundring av min morbror idag som en ''försenad födelsedagspresent'' kan väl säga att det var en namnsdagspresent istället, och då när ska jag gå och lägga den i mitt rum när jag hittar en hundring på mitt sängbord gömd i en liten korg typ och kommer ihåg:

JAG LA JU UNDAN EN HUNDRING DEN HÄR MÅNADEN!!!! en ''ifall-jag-ska-på bio/stan/maxi-har-slut-pengar-hundring'' OCH NU HITTADE JAG DEN!

Gick alltså från 0-200 på en minut, LYCKA!! haha förstår att jag låter som en fattiglapp nu men deeee eeee jag också!


Kommentarer
Postat av: Emil

sv: Haha, grattis själv =D ha en rolig kväll :)

2009-11-14 @ 17:48:43
Postat av: L

WIE! Man blir lika överlycklig varje gång det händer!!

2009-11-14 @ 23:28:32
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0