love love love I want your love

TRÄNING - DONE

Var absolut jobbigast i världen, vet inte om det berodde på att jag är otränad (troligtvis) eller om jag har träningsvärk i alla muskler (troligtvis det också) men nu efter känns det så sjukt bra och Linda ääääg=) träffade min gulliga mami på stan ett tag och fick ett par superduperfina örhängen, köpte svarta hårnålar också och jag undrar:

varför har man ALDRIG nån hårklämma när man väl behöver en? ska gömma dom här och sen spara för jag hittar aldrig dom och helt ärligt känns det som jag köper sånna hela tiden. Ikväll ska jag se grey's och göra sallad I think. Fast innan nånitng av det ska jag packa upp mina träningsgrejer och lägga min vita tröja i blöt för jag hann inte tvätta bort sminket innan jag for och det resulterade i några fina foundationfläckar...

PÅ tisdag ska vi förresten ta svininfluensesprutan, om någon ville veta =) lägga kläder i blöt var det.... PUSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0