maybe

Som ni förstår är allting inte direkt 100 nu,
men tack ändå alla som bryr sig<3
man får göra det bästa av det :) Om det nu går.. Ikväll har jag haft ledarutbildning på kyrkan, börjar bli riktigt less på dom där ''utbildningarna'' men om man får jobb är det värt det! Annars har jag sett biggest loser och nästa vecka är det FINAL på riktigt! En annan final som är ikväll är

ENSAM MAMMA SÖKER!!!!
FÅR INTE MISSAS


sen ikväll måste jag skriva en uppsats på lpl'n också, bra att jag planerar mitt liv,
duscha ska jag också hinna med
och en engelska analys, fan vad det blev jobbigt nu då.

Imorgon är det måndag, I G E N..






Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet

http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

Postat av: jullan

jag varnar dej, se den inte! haha du kommer få mardrömmar en månad framöver..;)

2009-11-08 @ 21:54:44
URL: http://juliafoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0