'' näe jesper kan väl göra det ''

HELLO=) hemma från en jobbig dag.. började med att jag var trött imorse (som vanligt) somnade med huvudet åt fel håll igår tror att det var för att jag såg på tv och orkade inte vända mig :P sen tog jag bussen och fick åka långfärdsbussen idag IGEN.... fast den var faktiskt i tid (för en gång skull) och trodde verkligen vi skulle hinna med atorps bussen, men då när vi står vid lassa så kommer det självklart med min tur ett tåg, så jag och emmaeke fick vänta på bussen på stan en halvtimme kom sent till röst & rörelse men det var väl lika bra för det var bara jättedrygt! sen hade vi komunikation och våran grupp redovisade gick sådär ;) haha men king jobb ändå andrée lisa jesper & emil=)

for på stan med emma linn lisa & moa ett tag after school & bytte min tröja och ikväll ska jag egentligen på core, men jag har träningsvärk i alla muskler!! så det blir nog att avboka, var grymt taggad egentligen men orkar inte att jag ska knappt kunna gå imorn typ. koooort inlägg förövrigt :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0