New moon

Började ju dagen igår med ledarutbildning, fick mat från tre kroner så de funka ändå! efter det var det dags för bio och det var helt sjukt, direkt Edward filmades från början rös jag i hela kroppen, men med lite eftertanke tror jag bella kan få behålla Edward för JACOB!! Absolut det snyggaste jag har sett, man blev anfådd av att titta på honom, vi satt alltså (vi tjejer) och flåsade på våran rad, så illa var det, annars så var filmen helt okej eftersom jag hade läst boken så trodde jag att dom skulle ha tagit med mer från den men den var absolut bra! eller den var kung!!

Efter bion for vi till nordanå för att kolla på Annas dansuppvisning, den var bra och efter det for vi till subban och käkade där, mätta GICK vi till björnvägen (vid falkträsket typ) och sen hade vi trevligt hela kvällen, eller.. nästan hela kvällen! är hemma nu och jag har så sjukt ont i nacken, fick senadrag för första gången i mitt liv ( i nacken då) och det höll i sig jättelänge och jag fick sitta och ha spasmer och det känns idag vill jag lova, ser förresten ut som skit nu och jag skulle vilja veta varför mina kläder i min väska är fuktiga? GOOD JOB!

Ikväll ska jag nog träna, eller jag har inte bestämt mig än, vill träna men är inte säker att jag orkar, men med tanke på allt onyttigt jag har ätit i helgen kanske det är dags, sen blir det hamburgare & pommes till middag också, blir nog så att jag far och tränar ändå! haha, nu ska jag inte skriva mer, ELOGE till dig som har läst ända hit. PUSS!




Kommentarer
Postat av: emma

så den var värd att se då?;)

2009-11-22 @ 18:57:37
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0