PARANORMAL ACTIVITY


Har inte haft internet hemma föräns idag, känner hur beroende man är:S Iaf var det kalas hemma hos emmak igår med tjejerna från klassen<3<3 mycket trevligt, vi åt middag såg idol åt huuuuur mycket efterrätter som helst och sen såg vi paranomal activity, och helt ärligt så var den inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara, var mest dryg när det aldrig blev natt! fast vi var inte så koncentreade heller så den kanske var lite läskigare men absolut inte överdrivet och inatt sov jag då som vanligt :)

Idag vet jag inte vad som händer mormor & östen är på fika nu sen ska jag sola och ikväll blir det nog tjejerna:D Förresten så har jag godislöfte till JUL från och med idag. LYCKA TILL PÅ MIG. men jag ska klara det ;) nu ska jag ta igen bloggar ;) puss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0