run run run

Hej:) idag hade vi klättring och det var kul nog för att rädslan tog över grymt mycket när man var uppe över halva väggen:S trodde jag skulle falla ner och dö, men det var som sagt kul! var i klätterrummet också ett tag, satan så jobbigt det är egentligen! Mina armar var typ domnade efter att ha hängt i 2 sekunder....
Fick iaf för mig att jag skulle hinna med kvart i 4 bussen från stan så sprang som en jude hela vägen och jag hann men fick världens eftersvettningar när jag väl satt där, trodde jag skulle avlida. så ifall du såg nån komma frå norrböle springades i full fart kan det nog, - mest troligt. vart jag...

Ikväll hade jag tänkt träna men eftersom det är så mycket bra på tv, (ja det går före) så orkar jag inte, eller kanske ska kika om det är några bra pass, har likaväl träningskläderna på mig så det blir nog bra, får se om latheten tar över bara.. NÄE nu bestämmer jag mig nu far jag och svettas.. tagga.... HEJDÅ=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0