SNOW

Hej & Godmorgon! Inatt har det snöat säkert en decimeter här uppe.. Och det snöar fortfarande! Vet inte hur jag ska reagera, nu när jag sitter inne, är det ändå fint & mysigt men fan om jag ska gå ut, då kommer jag ångra att jag någonsin sa sådär.. Är ingen vintermänniska, jag hatar att frysa och kan inte ha jätte mycket kläder på mig (typ långkallingar osv) för det är så sjukt oskönt! Så jag kommer kanske uppskatta snön i några timmar idag sen när jag kommer hem igen kommer jag vara less..

Idag ska jag iaf på stan, ska lämna in min mobil (mår psykiskt dåligt över att den är sönder, vad hände?) sen ska jag förbi några ställen sen kommer Johanna till mig och efter det blire trevligheter =) måste bara få upp tagget lite:D men det ska nog ordna sig! Nu ska jag bädda sängen, äta frukost fika osv, ha en bra lördag :) PUSS=)



haha fårlåt ame om jag lägger ut den här bilden men den är så rolig!!! haha från halloween=)

kanske ska lägga ut nån till


VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0