that's why you keep on runnin in and out of my mind

Skyltsöndag, DONE!
hur mysigt som helst, gick med ame, lovisa elina & anna, jättetrevligt, köpte lussebullar och fikade på lilla mari såg när småtjejer dansade i tomtedräckter och lyssnade ett tag på lucia, har grymt mycket julkänsla iår och det är bara bra, såg dessutom tomten är far till alla barnen igårkväll också, (för första gången) Runa blir det maraton iår igen eller ;)?

Annars Förstår jag inte att jag säger det här men det ända som saknas är faktiskt snö, tragiskt att jag sommarmänniskan säger det, men så är det! Ikväll blir det förmodligen att umgås, med vem är bara frågan och vars? är som sagt ledig imorn och det känns guld, jag och mamma ska förresten koka knäck snart också, och lasagne till middag, HUR bra dag som helst =) Mina nya skor var också jättevarma, vilket känns helbra. Nu ska jag sluta tjollra, HADE

XX

Kommentarer
Postat av: runa

maraton!;)

2009-11-29 @ 16:35:35
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0