trött tröttare tröttast tröttare än tröttast tröttare tröttare trötttttttt

Jamen jag har verkligen den konditionen & styrkan att träna 105 minuter, jodå!!!!!
inte.

Iaf är jag så gryyyyyyyyyyymmmttt trött nu och imorgon har jag matteprov ska se om jag kan ''läsa igenom'' det (vilket menas att jag ser på tv istället typ) men det låter bra att säga att jag har kollat igenom det iaf, sen är jag hungrig också, nu ska det ätas! sen sovas, imorgon har vi hockey med våran klass KUL=) fast jag är absolut helt seriös när jag säger att jag är kass, jag är verkligen sämst i världen, men imorn ska jag briljera! har man den inställningen kan ju inget gå fel ;) Näe nu ska jag äta, PUSS!<3


en bild från i lördags NYMOBILEN hihihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmmmmmmmmmmmmmmm vem är på toa........

2009-11-09 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0