''vad är meningen med livet''

Öppnade nyss dörren, är ensam hemma och klockan är ju inte ens 3 så blev förvånad att det var nån som plingade på, iaf var det en söt gumma från jehovas vittne som försökte få mig att berätta vad som är meningen med livet, gjorde allt jag kunde för att få hon att gå, ringde till och med hem från mobilen och svarade och förväntade mig att hon skulle stänga dörren, men icket! nog stod hon kvar när jag hade låtsaspratat  med mig själv i 4 minuter, sen så började hon ge mig broshyrer ''vem är gud'' och jag vet inte vad det var, sen sa hon att hon skulle komma tillbaka senare idag ifall jag hade tid men då äntligen sa jag att det inte passade så bra så då skulle hon komma nån annan dag istället........

kul att man aldrig mer kan vistas i sitt hem längre, weoo........

Kommentarer
Postat av: anna

HAHA fyfan ! det där har hänt mej 2 ggr i sommras !haha varför lyckas dem alltid komma när man är ensam hemma också ? :P haha :D

2009-11-16 @ 17:14:59
URL: http://freakininsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0