10.49

Godmorgon =) Vaknade av att jojje ringde och hann inte svara, har ringt upp men vet inte om hon vill ge igen eller om hon inte märker att det ringer. Idag ska jag på stan med mamma och bland annat köpa en ny sportbh, ska också försöka hitta ett träningslinne eller jag vill ha ett nytt! det har funnits skitsnygga gula som kommer från nike men vi får väl se, annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra var tänkt att vi skulle äta lunch/middag på stan jag och johanna då, men nu när hon inte svara får vi se vad det blir, ska inte träffa mamma förän typ halv 3 så ska lägga mig i soffan & se tv nu tänkte jag. PUSS=)


Besöksrekord igår också eller längesen det var sådär många iaf!! roligt =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0