11.53 eller 10.53

Godmorgon, igår var jag Sofia Emma Sanna Isabell hemma hos Ewelina och körde rockband, jävulst roligt=) sen gick Sofia med mig hem vid 12 tiden. Efter det satt jag mig vid datorn och jag hade världens godaste godispåse eftersom det bara var goda godisar i den ;)men jag var inte sugen alls. Fast det var ju lika bra för nu har jag ju frulle!! Min tv fungerar inte eftersom att vi håller på att göra om här hemma så har vi dragit ut nån sladd eller liknande så att jag har bara myrornas krig och okej, nog kan det vara ett tidsfördriv men nej. så desperat är inte ens jag. Så jag såg mama's boys på play & sen började jag se en annan serie,men jag somnade..  trotts det kom jag inte i säng förän 4. Sjukt onödigt av mig att vara uppe så länge, har inte varit det på jättelänge.. men iaf så vaknade jag idag av kyrkklockorna (sen när hörs dom ända till mig???) iaf fick jag ångest för jag tänkte att klockan bara var 11 men sen steg jag upp och såg att klockan var kring 12 och tydligen är det ju idag man ska ställa om klockan, så glöm inte det! Idag vet jag inte vad som händer, ska börja med att äta upp mitt godis efter det ska jag nog bli en soffpotatis och ikväll blir det att träna! PUSSPUSS=)


nu är det allvar, hallo?



Kommentarer
Postat av: runa

skulle inte du vara med oss på halloween?:S:P

2009-10-26 @ 00:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0