26/10

Hej, Vart så att johanna kom förbi mig sen for vi på frasses och åt, tog bussen till stan där jag träffade Elina så jag följde henne och gick med Rebecca,Anna Alice Sara & Lovisa följde dom på wayne's fast jag köpte inget för att jag typ fortfarande är mätt sen frasses, dit kom iaf Malin & Runa och Amanda & Moa så vi satt där ett tag sen mötte jag upp mamma för att jag skulle köpa en sportbh, köpte en svart nike men vet inte om jag tycker den var så skön så ska kanske lämna tillbaka den, det fanns inga gula linnen så jag sket i det. Träffade även Alex på stan och det var typ 100 år sen sist!!! Trevligt :)

Kommentarer
Postat av: johanna

de va sista gången jag åt på frasses för denhär månaden! nu blir det att spara pengar=)

2009-10-26 @ 22:49:55
URL: http://johaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0