baaad

Hej! Idag har vi haft bad på skolan, mycket otrevligt. Det var en jobbig sträcka att gå från atorp till eddahallen vill jag lova, men jag överlevde. Höll dock på att blåsa bort när vi väntade på bussen men som sagt så är jag ju här nu ;) iaf sitter jag och fikar nu och ska typ lägga mig och se tv (sova) eftersom imorse var den jobbigaste morgonen hittills, jag hörde alltså hur det regnade ute (inte kul att gå till bussen) sen blåste det så sjukt mycket att mina fönsterrutor darrade, (ännu roligare att gå till bussen) sen var det väl ungefär 5 grader ute också, och UTÖVER det så var jag så jävla trött, har nog aldrig varit tröttare. aja ska sluta gnälla nu och se på tv, PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0