don't hate on me

FREDAG! började dagen med röst och rörelse, kanske den tråkigaste lektonen på en hel livstid? skulle ha konstiga masker på oss och göra ''kroppslig teater'' iallafall sög det! sen hade vi engelska & det gick sådär skrev på allt men när jag tänker efter stressade jag mig typ igenom provet så kommer väl ha massa slarvfel, efter det lunch och sen matte, fick tillbaka provet och precis som jag trodde vart det ig.. känns fan inte okej, trotts det var jag inte ensam. vilket var skönt! blev utskickad från LPL'n idag också hade inte ens gjort nånting och våran lärare bara ''adjö emilia'' ''adjö'' haha vem fan säger bara så åt en elev, jo ingen annan än Anitha, tyckte hon var världens gulligaste lärare från början men som cissi skulle ha sagt ''hon byggde upp ett förtroende att hon var snäll sen bara KROSSADE hon oss'' haha....låter som en riktig gangster som blir utskickad men det ända jag gjorde var att skratta lite... men vem börjar inte skratta när man har en avslappningsövning och läraren säger

''tänk att ni går på en lång lång varm sandstrand, sen kommer ni fram till ett paket, ett paket med alla era problem, ni tar upp paketet och sätter det på era axlar, mellan era skulderblad, ni tar upp paketet och går runt med det på ryggen''

Jo självklart gjorde jag det
och det gick ju som det gick. aja kommer överleva iaf, efter skolan blev det 360 & stan en snabbis för att boka klipptid.. klockan ett imorgon ska jag alltså klippa mig, är nååådigt nervös, lutar åt nånting sånthär, lite längre kanske, men vi får se.


Ikväll ska jag kanske vara med Alice eller hon hade träning till 8 men annars får vi se, är inte så välplanerad av mig. nu snart äre iaf kääääääk, pommes & hamburgare... andra dagen i rad men whatta hell hahaha;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0