empire state of mind

Hej! for ju och kikade på tapeter idag, köpte också både till mitt och joppis rum! wiiiihooo:D:D tror det kommer bli jättesnyggt=) längtar tills det är klart, men man var tvungen att beställa så det skulle komma om ungefär 4 dagar så efter det blir det väl att tapetsera=) Efter vi hade varit där skjutsade pappa mig till stan där jag mötte upp Elina och vi gick och fikade, hade taggat chailatte länge men såklart var det slut....... efter ett tag kom också joanna som som vanligt var 2 timmar sen;D sen gick vi bara runt ett tag och sen skjutsade Kicki hem oss. Just nu sitter jag och skriver på våran Röst & Rörelse uppgift, frågan är ju varför jag gör det nu en lördag? har helt enkelt lite att göra, ikväll vet jag inte vad som händer utan vi får se helt enkelt. PUSS=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0