even if the sky is falling down

Hej! Måndag idag, var förbannat trött imorse, övervägde verkligen att stanna hemma... trots att jag somnade halv 10 igår, sjukt tidigt egentligen men det har typ blivigt en vana för mig. Idag på skolan borde jag ha gjort klart min powerpoint men jag gjorde det inte för jag satt istället och spelade Cube Field mot Boman haha! tog nytt rekord igen=) Sen hade vi svenska där vi satt och såg på Estetarnas musikal dom var riktigt riktigt duktiga! sen lunch & lpl, vart brandövning IGEN..... är nådigt less dessa nu men det är väl bra att dom finns ifall det verkligen skulle börja brinna men ändå så satans drygt att behöva klä på sig och gå ut, fyfan. Sen for jag på banken efter skolan och skulle fixa ett nytt kort, såklart var det en seeeeeg gubbe framför som skulle stå och prata i 20 minuter, tror han fattade att jag blev lite less när jag satt och pustade ut varannan minut. Iaf är jag hemma nu och jag har hunnit plugga lite komunikation och mer ska det bli men klockan 6 ska jag träna, barbell + spinning, är sjukt taggad nog för att jag vet att det kommer bli riktigt tufft ;) Jaja har inga bilder så jag bjuder på en låt ist!

Jay Sean feat. Lil Wayne - Down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0