förstår inte


Igår när jag var och tränade kände jag att det luktate jävuslkt unket nere där man byter om, tänkte inte så mycket på det utan fortsatte byta om, sen skulle jag gå till en spegel för att sätta upp håret, då går jag förbi en ganska så överviktig tjej eller okej jätte överviktig kvinna, och jag kännde att det luktade riktigt äckligt men jag tänkte att det kan ju inte vara hon (det luktatde alltså typ avlopp blandat med svett) men sen när jag var påväg tillbaka till mitt skåp så känner jag bara att det kommer en  odör (där hon står halvnaken) och det var alltså det äckligsate jag har kännt i hela mitt liv, fick kvälvningar och trodde jag skulle spy.

Det luktade som att kvinnan aldrig hade duschat
Bytt underkläder
Eller inte hade nån aning om vad deo var, jag trodde jag skulle svimma

Fick yrsel av stanken.... var tvungen att hålla i mig i skåpet för att kunna stå upp...



Kommentarer
Postat av: claudia

jag har skrattat åt det här inläggen 15 minuter nu hahaha!!

2009-10-29 @ 17:56:33
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0