Godmorgon!

Fredag idag, allahelgona, känns väl inte så speciellt men ;) Idag ska jag först på stan sen är kvällen väldigt oplanerad, många festar säkert ikväll men inte jag =) Vart lite tråkigt att det vart så att båda planerade på lördag men det kommer ju fler kvällar, och imorgon kommer iaf äga det vet jag!! Just nu har jag varit duktig och städat undan lite på mitt rum, kom och tänka på att idag kan vara den sista dagen jag får se mitt rum som det är nu...

Gröna kärring tapeter med en bård, stearinfläckar på en vägg och några spikar som är glömda att ta ur när vi bytte rum för 2 år sen. Kan väl nästan erkänna att jag INTE KOMMER SAKNA DET. utan jag LÄNGTAR tills vi GÖR OM!!!! vilket kanske kommer vara i veckan!!! KUNG=)

Måste fixa en svart bandana idag också........vars i hela friden ska jag hitta en sån?


en bild jag aldrig visat!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0