Hej=)

Idag gjorde jag den mest ovärda skoldagen någonsin började 13.30 (HAHA 12.30 INTERNT TILL DIG EWE) hade matte i 40 minuter där jag frida och emma gick och köpte fika, = inget jobb, sen arbettsätt & lärande med bänkyoga, var jävligt ovärt att stå ute i regnet och vänta på 2 bussar känner jag. aja får väl känna att jag är duktig och inte stannade hemma men ändå ångrar jag att jag just inte gjorde det. -stannade hemma. designen ser ut som skit nu men jag ska fixa det fast inte ikväll för ikväll är det tjejmiddag hemma hos johanna för att fira henne, blir nog king! ni får ha det bra, PUSS=)


Kommentarer
Postat av: E

NÖJD

2009-10-16 @ 17:05:26
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0