HELLO

Godmorgon! min klocka på väggen har stannat så jag trodde jag hade sovit till kvart i 1, fick chocken, har inte sovit så länge sen i somras! iaf äre söndag idag och jag ska inte göra så mycket på dan utan i eftermiddag ska jag träna iaf, sen ska Fanny komma förbi en sväng också vi har gjort affärer om jag säger så ;) sen ska jag jobba lite på min bokresention också eller mamma har hjälpt mig men jag måste ändå göra det.. kuul... aja  SEN måste jag bara få säga att idag är det ingen vanlig dag för det är EMILS ''VECKANS BABE'' (hur länge höll det???) GUSTAVSSON fyller år idag!! grattis till dig=)


Kommentarer
Postat av: Emil

haha tack tack :D

2009-10-11 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0