home

Slutade kring 3 och tog bussen till stan för att sen åka hem till mb, jag och e.lunmark bestämde oss för att skippa middan och käka på frasses istället, tryckte alltså ett helt skrov idag!! typ första gången i hela mitt liv men de va gött:) iaf skulle jag ju jobba idag klockan 5 så det blev snabba puckar för migatt ta mig dit, cylkade dit med en cykel som hade punka på båda däcken och nånting som rasslade i framhjulet:S men jag överlevde=) när jag väl var där gick det bra, fick lära en liten kille på 6 bast hur man spelar innebandy och jag tror att han kommer att bli kung, bara han lyckas veta vilka som är på hans lag och vilket mål man ska göra mål i.. (inget fel alls på mina instruktioner vill säga) IFALL han blir en elitspelare nån dag ska jag såklart ha all ära eftersom jag lärde honom, ifall han inte blir nånting alls... då har vi aldrig träffats...

Ikväll eller kanske ska säga resten av kvällen ska bestå av engelskaplugg för min del, känner verkligen hur taggad jag är! men det ska nog gå bra, imorgon äre skola sen gym och efter det vet jag inte hur det blir, det återstår att se vill säga. nu ska jag börja plugga... PUSS!!

Keri Hilson - Get your money up
KUUUNG


Kommentarer
Postat av: moa

Haha okej!=) Hoppas du stannar iaf!=) Ha det bra!

2009-10-08 @ 22:13:56
URL: http://moaas.se
Postat av: sofia

damn jag ska till pite.. nästa fredag?:-D

2009-10-08 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0