hur går tänket

Igår låg jag och såg på tv, sen såg jag att REC skulle börja på canal+ så jag tänkte att det var längesen jag såg den så att jag skulle se den igen.

Kan väl säga att det skulle jag inte ha gjort.

Hur dum får man egentligen vara så att man lägger sig och ser en skräckfilm ensam i soffan mitt i natten? ja det gjorde iaf jag, eller jag fick med mig Pontus efter ett tag... Var seriöst med nöd och näppe jag ens vågade gå in i mitt rum, när jag väl fick av datorn & släckte lampan osv och la mig i sängen var jag hur rädd som helst, min puls var typ uppe i 400 och jag trodde jag skulle dö, ska aldrig aldrig mer se den där filmen. OCH DET LOVAR JAG.







Kommentarer
Postat av: emmam

asså fy vad den dära filmen är läskig :O :]

2009-10-28 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0