Ikväll



Ikväll har jag jobbat, blir sågad av varendaste lilla unge på denna jord tror jag, skulle häfta ihop nån pyssel-grej och bad istället johanna göra det (är väl inte världens mäste händigaste person så jag överger gärna den uppgiften till henne) sen frågar en liten tjej, - vågar du inte göra det själv eller? då svarar jag, näää jag är rädd att jag ska göra fel, OCH HÄR kommer det - ''jaha vadå gör du alltid fel eller''? haha, det var väl en av 10 grejer jag har fått stå ut med men de är king ändå! sen har jag också ätit ett helt kakpaket vi har (okej hade) världens godaste kakor hemma!! imorgon äre school sen halv 3 ska jag och furhman på träningsrådgivning och efter det blir det nog träning sen blir det hem och duscha äta middag osv sen fl-festen, hoppas att det blir kuuuuuul!! nu ska jag fortsätta se idol sen tvätta bort sminket och sova, har somnat 10 två dagar i rad nu, och igår pratade jag med mamma i sömnen till och med, haha! aja, vi hörs imorn då äre fredag. PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0