jag behöver väl inte ens nämna det

Men det är sant, det snöar... aja tur satt den inte stannar länge iaf! har kirrat skjuts till 360 också, kändes LITE motigt att köra moppe också, om ni undrar varför jag inte ställt av den? mjo men vi har bad i veckan och vi orkar verkligen inte gå dit så efter den här vekcan blire buss! taggar inte.. annars har jag gjort bland det jobbigaste som finns, pratade med Julle om det idag, eftersom mina föräldrar är skilda så tar jag ju med mig massa kläder och sånt och det är så himla jobbigt att packa men nånting som är ännu jobbigare är att packa upp.... brukar nästan aldrig göra det just för att det är så jobbigt men idag tog jag tag i mitt liv och städade båda mina garderober (här hos pappa) och vek in allt fint prydligt, fan va skönt att ha det bortgjort! men nu måste jag byta om längtar typ tills passet! PUSS=)

Saknar faktiskt detta!

Kommentarer
Postat av: jullix

cissi sårigaste knän som vanligt

2009-10-04 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0