jävla skitväder

Somnade i soffan igår men lyckades ta mig till sängen kring halv 2, måste ha gått i sömnen för jag kom ihåg att jag bara tog av mig kläderna och la  mig i sängen sen vaknade jag nån timme senare och började rota i garderoben för att ha nån tröja att sova med;D iaf så denna morgon har jag vaknat typ 10 gånger av att det blåser som fan ute, det regnar,blåser eller, det regnar men det är STORM!! löven bara flyger överallt, sen är det inte varmt ute heller, riktigt jävla pissväder är det idag. På hösten vill man ju att det ska vara strålande sol, plusgrader (!!!!) och varmt ute så man kan promenera ute bland löven HAHA, näe men det kunde ju få ha varit lite finare väder iaf. Idag ska jag bara packa för jag ska till pappa i 2 veckor sen ikväll blir det att träna, JOJJE????? du ska med!! pusspuss!



SOMMAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0