Natalie 18!

Ikväll har jag varit med Anna,Lover & Elina, vi har sett på tv, gått till maxi (som förövrigt har 7.90 på naturgodis!!!!) köpte dock inget för jag åt hur mycket suring<3<3 och tårta som helst!! är fortfarande mätt... annars så idag är det ju den 29 oktober och det betyder att Natalie fyller 18 hela år!!! GRATTIS!! Imorgon ska jag först fara och träna, sen efter det ska jag gå på stan en sväng sen ska jag Anna & Amanda och troligtvis några mer fara till Nöjesfabriken och kika på utklädningskläder, har ju mina planer men vi får se om dom går i verket, verkar lite tråkigt än så länge men ska leta imorgon det ska jag!!=) Ikväll eller nu ska jag nog bara se på tv, och snart sova! PUSS=)


grattis!!!=)=)=)=)


Kommentarer
Postat av: f

hur ska du ''fira'' halloween;D?

2009-10-29 @ 17:25:35
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0