onödigt

Sitter just nu i mitt rum och äter havremackor (ni vet dom goda som finns på skolan) vart tvärhungrig så jag tänkte whatta haha, iaf är jag livrädd just nu.. ibland blir jag bara såhär, kan få för mig att det ligger nån under sängen står nån i garderoben eller är någon utanför min dörr (har en dörr ut ur mitt rum) vågar nästan aldrig dra ner persiennerna så jag gör det alltid jättetidigt helst innan det blir mörkt, annars kan nånting hända, men det är inget av det där jag är rädd för just nu, utan det är så att jag kom ju hem sist ikväll och därför skulle jag låsa dörren men jag vågar inte gå och göra det, jag är så jävla rädd att det ska komma en inbrottstjuv och döda mig eller nånting, eller att nån ska tvärrycka i handtaget när jag ska vrida om,orimligt jag vet &  jävligt fjantigt men eftersom alla sover här hemma och det är sjukt mörkt i vardagsrummet och hallen vågar jag verkligen inte gå... kommer aldrig kunna somna inatt (okej förr eller senare) men sånt här gör mig bara så sjukt rädd, kommer verkligen bli ett problem när jag flyttar hemmifrån kan jag säga. aja ska fortsätta vara rädd och äta mina mackor nu, ser förresten på comedy central nu och den kanalen äg! jaja hejdå.




näe nu tar jag tag i min rädsla och går och låser dörren......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0