onsdag.

Hade ju sovmorgon imorse och tur var det! för igår kunde jag verkligen inte somna, la mig i vanlig tid halv 10 sen såg jag lite på tv och vanligtvis somnar jag ifrån tvn sen vaknar jag typ 1 halv 2 och stänger av tvn, men igår kunde jag verkligen inte somna så jag såg christine, sen efter det kunde jag inte heller somna,tvingade mig att blunda och klockan blev bara mer och mer sen kvart över 12 trodde jag att jag skulle bli tokig fast till slut somnade jag så imorse var jag nådigt trött! skyndade mig till bussen och sen när jag ska trycka busskortet så funkar det inte och det var ju inte så konstigt eftersom jag höll i mitt gymkort... fick panik och trodde jag hade glömt kortet hemma men det hade jag inte utan det låg i fickan längst in=) skolan har gått bra, MED ÄNNU EN JÄVLA BRANDÖVNING!!! vad är det för fel på a-torp.......... sen skrev jag ett komunikationsprov på en timme & 10 minuter sista lektionen vilket gick rätt bra, sen hade johanna väntat på mig så jag inte skulle behöva åka buss själv :) tack =) nu hoppas jag att mamma kommer hem snart för jag är huuuungrig, potatisburgare till lunch= lika jävla äckligt som korvstroganoff. PUSS!

tagga halloween vars det nu blir?!?!?

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha okej =D ja, jag ska färga håret snarast , typ redhead (A)

2009-10-21 @ 18:10:53
URL: http://freakininsane.blogg.se/
Postat av: sara

haha jag tycker typ det var skönt(A)

2009-10-21 @ 19:19:47
URL: http://saral.webblogg.se/
Postat av: Anonym

HALOWEEN MÅSTE BLI AV!

2009-10-22 @ 07:45:38
Postat av: Anonym

vars fan ska haloween vara?? måste ju bli av...

2009-10-24 @ 01:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0