sånt som händer!

Haha, jag och pappa låg i varsin soffa igår och såg vem som skulle åka ur idol, sen tog det slut sen skulle vi se nått annat, efter ca 10 minuter började jag höra snarkningar från ena soffan (väldigt vanligt) så jag tänkte ba, men jag fotsätter väl se filmen då (var typ batman eller nån) men sen vände jag mig om med ansiktet mot soffan och skulle bara ''vila'' 5 sekunder, ja det gick ju som smort, pappa väckte mig istället halv 1 och frågade om det inte var dags att gå och lägga mig, jag måste ha varit så sjukt trött igår för jag kommer ihåg att jag halvvaknade och tittade på tvn och tänkte ''nu går jag och lägger mig'' men det orkade jag inte, jag orkade inte ens ta mig från vardagsrummet till mitt eget rum... tragiskt, iaf gick jag och la mig med sminket och hela skiten och idag känns det så jävla jobbigt. klockan 12 ska vi börja dra in mot stan och klockan 1 ska jag klippa mig!!! är så jävla nervös att det kommer bli fult...... men vet inte ens om jag vill klippa mig men jag ska iaf göra det. nu ska jag sluta babbla, Fanny!! vi kommer förbi dig mellan 12 & kvart över 12. BE READY ;) PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0