sleepyyy höhö



Har  sett vem kan slå philip & fredrik ikväll & älska FELIX HERNGREN!!!!!=) sen har vi sett ''I shouldn't be alive'' fast jag hade redan sett det där avsnittet, förra året i min stuga med Elina, kommer ihåg att vi låg vakna tills klockan var typ 3 på natten för att kunna se det 2 dagar i rad, sen den tredje kvällen kom vi på att det var reprisen vi hade sett  och att det egentliga programmet gick 11 istället. Alltså hade vi varit tappra och hållit oss vakna helt i ondödan, men det vare värt ;)

Nånting som jag stör mig på (på mig själv) är att jag har börjat skriva höhö och säga det varannan mening, som idag vid matbordet, typ ''kan du skicka mjölken höhö'' måste lägga ner det där...  egentligen är klockan 12 nu eftersom min hjärna är inställd på sommartid så det kanse därför jag är trött. Men halv 1 (halv 12 vintertid då) - kanske ska gå på sommartid året runt? typ komma en timme för tidigt hela tiden, näe men det jag skulle säga var att halv 12 är det reprisen på blogawards på tv400 och eftersom jag inte såg det lördags så ska det ses ikväll, var bara en halvtimma långt så det var ju lagom. PUSS & GODNATT! så småningom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0