söndag

Igår fick jag skjuts av pappa till mobacken hem till johanna där jag johanna josse mattan ida & julia hade ''pyamasparty'', vi åt massa chips, godis dipp och sånt sen försökte julia och mattan verkligen få mig att se 17 again det gick väl sådär ;) var helt inne i Cube Field på fejjan och jag säger bara det, NYTT REKORD! AWSOME... är iaf hemma nu fick skjuts hem av josses pappa och nu hade jag planer på att se BIGGEST LOOSER för det är min ända viktiga syssla som jag gör på söndagar (missade dock förra veckan) sen ikväll blir det att träna, JOHANNA FUHRMAN!!!!! hör av dig kvinna, nu måste jag kila, bjuder på bilder från helgen sen om jag orkar. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0