sverigest lataste människa

och det är med ära jag tar emot priset!!

förstår inte varför jag är så lat, exempel: idag har jag sett på tv hela dagen, har säkert sett 5 avsnitt av Brooke knows best på MTV, har inte ens brytt mig om att kamma håret,borsta tänderna eller bädda sängen (ser på nått konstigt sätt ut som att en tornado har legat där, vad hände med lakanet? typ UNDER madrassen) och som vanligt har jag inte ens fällt upp persiennerna fast det gör jag ioförsig väldigt sällan, lever i mörktet, näe men jag har varit sugen på godis också och jag vet att jag hade godis i mitt rum men orkar jag gå och hämta det,NEJ sen samma sak om jag blir törstig orkar aldrig gå och hämta nått så jag sitter typ och torkar ihjäl innifrån.. och nu ser jag att det ligger 2 godisar på golvet... tappade dom säkert igår eller nånting, men som vanligt orkar jag inte ta upp dom och planerar inte att göra det nu heller.


FAST måste få avsluta med att nu ikväll har jag faktiskt tränat...... eloge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0