The fray


Hej! Sitter på engelskan nu i en datasal vi ska jobba om ett band eller en artist och sätta ihop en redovisning, jag gör en powerpoint och vi får väl se hur den blir ;) iaf så ska jag jobba med The Fray därav rubriken hehe ;) Efter engelskan idag har vi lunch till klockan 1 vilket blir 2 timmar & 40 minuter så ska jag och Johanna fara på subway och äta maaaaat! gött=)  Sen blir det tillbaka till skolan för att ha matte och arbetssätt & lärande, sen ska vi och träna efter skolan sen börjar jag jobba klockan 5, blir lite tight om tid men jag ska nog hinna:) nu ska jag fortsätta jobba så jag blir klar i tid. PUSSPUSS

< Skolavslutningen 09, en av sommarens bästa kvällar. Lätt!

Kommentarer
Postat av: johaniiis

kvällen vi "träffades" HAHAHAHHA:D

2009-10-15 @ 14:11:43
Postat av: Linnéa

Du menar du hur jag får bilderna att se "gamla" ut? :)

2009-10-15 @ 15:05:09
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0