Tisdag

Och idag är jag hemma, febrig,ont i kroppen,huvudvärk.. kanske dags för mig att få svinis nu? nej för fan, imorgon hoppas jag vara back on track at school, just nu sitter nog min klass och gör ett kommunikationsprov, smart av mig att missa det.. mycket smart, men som tur var har vi ju det imorgon också så kanske får göra bort det då! nu ska jag fortsätta med att ligga i min säng och se på dåliga tvserier. Ni må då hade mycket bättre än vad jag har det just nu. PUSS





4 Bilder från i fredags, bättre än inget iaf=)

Kommentarer
Postat av: m

frida va mke snyggare än mig på glasbilderna:(

krya på dig <3

2009-10-20 @ 16:53:29
Postat av: emme

du va ju gölli på din bild också mattiss=]

2009-10-20 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0