Tisdag

Igårkväll var jag och tränade på 360, hade bokat ett combo-pass så jag tänkte ba, nu kör vi men jag insåg nog inte hur jääääääävulst jobbigt det i själva verket skulle vara (levde väl i en drömvärld eller så) och det var alltså först 40 minuter barbell sen ungefär 2 minuter vila och efter det 1 timmes spinning!!! tror ni mina ben var spagetti efter det eller? kändes fan som jag gick på månen ungefär, aldrig har jag varit sådär slut nån gång och det känns idag! inte överdrivet men när vi skulle kasta basketbollar till varandra på idrotten fick jag kämpa efter några kast.. haha, har inget mer att skriva pusspuss!


till er som undrar hur mycket hår jag har klippt av se här!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade ju långt ju!!! men de blev ändå fint =)

2009-10-13 @ 16:24:10
Postat av: f

ja fasen dom där basketbollarna, kändes som dom vägde ton!!

2009-10-13 @ 20:06:12
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0