Torsdag

Nu är det så förbannat segt på blogg.se igen så orkar inte.... iaf har denna dag varit låååååååång, engelska imorse, sen skippade vi subway för det var så god mat på skolan, satt typ och åt med Sofia Amanda Johanna och Jennie huuuuur länge som helst men det var skönt, eftersom vi har så långt hål fick vi ändå en rast på typ 1.5 timme! skönt men ändå drygt, efter det var det matte & för en gång skull ligger jag inte efter, nice:) arbettsätt och lärande sen, oförberett prov, kunde inte ha brytt mig mindre kände jag, gick inte skit men vadå hade jag pluggat mer om man nu ens kan plugga på ett oförberett, så jaa, haha... sen for jag och johanna till stan och köpte mat på subban eller jag skulle inte hinna äta middag eftersom jag börjar jobba fem så det blev stress stress till 360, gymma sen skynda oss till bussen och efter det jobb från fem till halv 8 och gissa om jag är slut? jaaa, iaf cyklade jag därifrån hem och nu ikväll ska jag se tv och imorgon har jag sovmorgon till HALV 1, 13.30 HUR SKÖNT SOM HELST, sen blir det stan och hem för att fira johanna! nu ska jag se mama's boys bara för att det är så b-igt och sjukt..  PUSSPUSS!


ps. skickade just ut kiwi från mitt rum eftersom hon sprang runt och var helt galen, nån som är lite less på småbarn/djur/oväsen kanske?...


Kommentarer
Postat av: E

"imorgon har jag sovmorgon till HALV 1, 13.30"



hehe jag tror faktiskt att halv ett är 12.30=]

2009-10-15 @ 21:47:22
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: sofia

haha alla tycker olika men jag tror att jag gillar den i mitten bäst;-)

2009-10-15 @ 22:16:10
URL: http://meetthehippos.blogg.se/
Postat av: emilia

HAHA OJ ;)

2009-10-16 @ 16:10:37
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Min dator laggade förlåt, det var därför det inte blev någon fortsättning på det jag skrev igår. Jag laddade hem ett program som heter PhotoScape, skit bra! Man kan göra hur fina bilder som helst :) Dessvärre vet jag inte om det är någon speciell sida eller så, det är bara att söka på google :)

2009-10-16 @ 16:29:52
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0