varför utsätter jag mig ens för detta..

Att jag alltid ska se skräckfilmer.. när jag VET att jag måste gå hem själv, ringde i hopp om att inte bli våldtagen (typ) till Elina men hon var upptagen med att prata med andra, inte okej att lämna en vän i sticket sådär;) känner mig djupt förnedrad och vädligt tagen i andra hand.

Nog om det, jag är så taggad inför imorn om jag inte nämt det 1000 gånger redan=) kommer bli grymt, ska försöka sova länge imorn för annars lär jag bara gå här hemma och vara övertaggad! Nu ska jag läsa lite bloggar sen tvätta bort sminket och gå och lägga mig och sova. PUSSPUSS





dreggel-jycken ;)

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

okej vad roligt att höra :D

2009-10-31 @ 11:03:18
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0