watcha say

Vilket pass! var alltså på power step och jag som har så sjukt dålig kordination tycker att det är råsvårt, men det är också så sjukt jobbigt (de man väl förstår) aja skönt nu efter iaf!! är då hemma nu och ikväll eller nu kanske jag ska säga ska jag duscha/bada ha hårinpackning, raka benen smörja in mig sånt där, känner mig så sjukt svettig & risig nu så det behövs, men ikväll börjar också gossip girl så det ska ses. Imorgon är det skola, igen, fast man behöver inte ens oroa sig för snart är det helg igen (och loooooov) och den här veckan har jag 3 sovmornar. onsdag,torsdag & fredag så den här veckan ska nog också gå bra. Nu ska jag duscha, PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Mjo.. Det var väl helt okej, även om jag inte riktigt tyckte det passade in på temat!

Fast det är ju inte mitt jobb det där (a)

2009-10-19 @ 16:02:32
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0