2 år sen

22 september 2007

''okej i helgen har jag gjort allmänt lite (ingenting) bara varit med vänner och tagit det skitlugnt idag så har vi våran sissta match innan vinter tiderna jag kan inte spela eftersom mitt ben men jag kan alltid peppa fram mitt lag.
mer än att peppa mitt lag idag ska jag väll inte göra så mycket.
men det som är bra är att imorgon så går vi bara halvdag på skolan & efter det ska jag och boka tid för min navel:):):):)
''

kommer ihåg det där som om det var igår,hade tjatat på mamma&pappa i ett halvår för att få ta hål i naveln och äntligen gick dom med på det, tror ni jag var glad, som jag skrev i ett inlägg lite tidigare hade jag uttryckt mig såhär ''TROR NI JAG ÄR SLÖTT GLAD ELLER'' HAHA oj oj oj.. nu förtiden snart 2 år senare glömmer jag alltid bort att jag ens har hålet där och blir alltid chockad om nån typ ''har då hål i naveln så himla fiiiint'' ba, jag? hål i naveln JUSTE!!! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0