2000

Otroligt jävla lång jävla dag jävel har det varit idag! ursäkta språket men jag orkar inte!! svenska imorse,mentorstid,matte 5 sidor efter redan????,lunch,komunikation IDROTT 2000 JÄVLA meter, fyfan, jag visste att jag hade dålig kondition men att det var såhär illa, det hade jag ingen aning om, ville dö, inget skämt, det var det absolut jobbigaste jag gjort!! inte alls nöjd med tiden heller.. men jaja, what to do. efter det hade vi friluftsliv sen slutade vi & då körde jag och johanna hem i SPÖregnet, är väldigt blöt nu kan jag lova er som läser. ikväll måste jag plugga fast det är bara det att jag har ledarutbildning kl 7-9 så jag måste antingen skita i den eller plugga innan vet inte riktigt hur jag gör har inte bestämt mig än=) lutar åt ledarutbildning iaf, måste även få bjuda på lite bilder från idag!


tjing




Kommentarer
Postat av: emelie

okej, har ju inte gina här i gällivare men de verkar inte finnas på webbshopen :/

2009-09-22 @ 18:41:29
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0