a brand new day

Söndag söndag söööööööööndag rätt kort dag!!!! känns alltid som att söndagarna aldrig ska ta slut! iaf har jag inte gjort nån nytta idag vilket har blivigt som en vana för mig på söndagar, orkar inte fixa mig alls, orkar inte vara med nån, orkar inte vara ute haha, vill helt enkelt bara vara hemma och slappa i soffan. skönt egentligen.. fast det blir drygt efter ett tag det lovar jag. idag har jag iaf sett ett av mina favvoprogram Biggest Looser, det är jättebra och fan va roligt det skulle vara att träna med dom där tränarna. blir bara jättetaggad tills 1.oktober! annars så har jag sovit ett tag i soffan och drömt att det kom in nån genom balkongdörren? vart jävligt rädd men samtidigt så orkade jag inte gå och kolla om det var nån där. just nu ser jag topmodel och efter det ska jag nog duscha, kanske bada till och med. kändes jobbigt att stå.....aja haha, vi får se. FAST JUSTE! innan det är det ju ensam mamma söker!!! får absolut inte missas!! sen imorgon är det skola och jag taggar 1.5 timmes svenska med massa författarinfo. odrygt ämne. jaja, nu ska jag fortsätta se. PUSSPUSS!


finaste kärleksparet ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0