it's like the end of a whole new beginning



Köpte 2 tröjor på stan idag, är väldigt nöjd med mina köp =) följde även frida som förövrigt har klippt sig hur snyggt som helst!! & josse på lilla marie där dom fikade (själv känner jag att min ekonomi inte håller för det) iaf så efter vi hade varit på stan for vi och kollade på hockey sen skjutsade cissis pappa hem mig, nu har jag nyss tryckt mat från frasses... är inte hungrig på nått sätt! och ikväll vet jag inte vad som händer, kanske stannar hemma och ser film eller så blir det att vara med nån, vi får se. Annars så hade jag inte så mycket mer att berätta, vi hörs! tjing!

Kommentarer
Postat av: jullix

nakenspringet<3

2009-09-27 @ 00:18:09
URL: http://jlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0