friday night

Hello! kvällen har spenderats hemma hos josse med hon,cissi frida emma & mimmi, vi såg på idol och alla jag ville gick vidare typ;) har mina nya favoriter, den ända som saknas nu är ju CALLE!!! han måste vidare=D sen färgade vi mitt hår också, frisören frida var på g igen och det vart bra, förstår inte bara hur jag ska få bort min utväxt för den blir alltid liite mörkare och jag vet inte, men jag är nöjd ändå, tack fridde! när vi skulle hem for jag och cissi en omväg förbi sjukhuset/okbacken och där var det lite folk men det var inte så roligt så vi stannade inte ens utan drog hem direkt och nu är jag hemma hos mig har varit det ett tag faktiskt, ska gå och ta mig tårta för att ikväll firade vi Andreas (maritas barn) som fyllde 20 så det finns tydligen kvar tårta åt mig så det blir att äta det nu sen ska jag kanske se nån film och efter det sova, imorgon väntar stan och lite annat, vi hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0