'i'm on a boat motherfucker take a look at me'



Tjenix! har nyss käkat middag gottigotti var det =) idag har det varit skola as usial tragiskt men sant låg jag 4 sidor efter i matten JOBBADE dock upp mig till sidan vi skulle jobba på (innan dagens lektion då) satt brevve julle så det var kanske därför ;) aja, hur som helst slutar vi tidigt på fredagar vilket är skönt. åkte buss idag (bara hem, fick skjuts av pappa till skolan) så det var skönt men nånting jag verkligen hatar, är att GÅ hem från busshållplatsen okej det kanske tar 5 minuter (MAX!) men ändå så vill man bara hem och det är så satans jobbigt..... ikväll ska våran klass till BYSKEBADET och bada där men innan det blir det ett stopp på maxi för godis;) vi har hyrt hela badhuset till klockan 12 så det ska bli jävligt kul tror jag! annars så måste jag säga att 1. jag har världens bästa vänner. & 2. jag är världens bästa mamma. sen har jag hittat ett par MC-boots också som min söta moder ska beställa till mig ikväll, förmodligen om jag får min vilja igenom vill säga. annars vill jag bara ha pengar nnu nu nunununuunun för jag vill gå på stan och shoppa, sen vill jag att oktober ska börja också för då får jag ett gymkort på 360 kung! vi hörs, tjing!

seeen....

I'm on a boat - The lonley Island ft. T.pain
asså jag skrattar så sjukt mycket när jag ser videon, The lonley Island säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: elina

hahaha var det inte du som hatade mc boots nyss ????

2009-09-18 @ 18:43:26
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0